Saturday, June 27, 2009

雨天~ ^^

今天是星期六..
我好想家...

我决定了!
今天开始让我的部落格复生~ 哈哈 ^^
因为它真的被我冷落了好久
而且我要用华语写..因为我始终觉得华语比较容易表达
[我英文差到到家的唯一借口 XD]

今天和新朋友去GYM-Darius.
他算是我的健身教练吧..哈哈
thanks a lot, Darius.. =)
这些天都在忙
忙健身
每天吃的蛋加起来差不多都可以开店了 ><" 哈哈..但是不大争气的小小老鼠还是小得可怜 ==" GYM后和Darius在ABC喝了杯茶 然后就回家 回家的路上 天空下起了雨 好开心 因为好久没淋雨了 回到家 第一件事 脱了鞋子
换件裤子
冲到雨下
大开双手
好舒服哦!!!!!
哈哈..我最喜欢雨了... ^^

3 comments:

  1. Your blog dead almost 3 months dy...
    Finally you make it alive...phew...
    Anyway, U started to work out in gym? I just quit gym...lolx...

    ReplyDelete
  2. hahax..yaya..its half dead still..kaka..
    but i m trying my best make it as lively as possible la..
    just..blogging have to see my mood.. =]

    yah..just started..wish to build up my little muscles..haha..next time maybe we can go gym together..bro~ ^^ why quit?

    ReplyDelete
  3. Haha...no problem..
    I still have 2 guest pass for fitness first for me...
    wanna save money lorr.....now i maintain by swimming...

    ReplyDelete